Bedre support via sociale medier

 

Hvis du er en regelmæssig bruger af vores Twitter eller Facebook-side, så har du måske bemærket nogle nye navne over den seneste måneds tid, hvor vi har testet et øget beredskab på de sociale medier. Hidtil har det primært en enkelt person fra Surftowns marketingafdeling, som har stået for vores sociale medier, men nu udvider vi holdet til også at inkludere medarbejdere fra kundeservice. På den måde kan vi mere effektivt svare og håndtere supportsager via sociale medier.

Det betyder, at vi vil svare på henvendelser via sociale medier, alle hverdage fra kl. 9-16, i tillæg til den normale support via mail eller telefon. Uden for det tidsrum kan vi dog ikke garantere et hurtigt svar, hvis du kontakter os via Facebook eller Twitter.

Ny Facebook-side og Twitter på dit lokalsprog

For bedre at kunne facilitere denne ekstra service, opdeler vi både vores Twitter og Facebook i de lokale sprog Svensk og Dansk. Vores nuværende Facebook og Twitter vil fremadrettet udelukkende være på engelsk.

Så kig ind og tryk ‘Synes godt om‘ på vores nye danske Facebook-side og følg os på vores danske Twitter:
https://facebook.com/surftown.dk
https://twitter.com/surftowndk (eller @surftowndk)

Vi glæder os til at snakke med jer!

Hvad vil du gerne have ud af Surftowns tilstedeværelse på Facebook og Twitter (eller andre sociale medier)?

6 Comments

  1. Peter Chr. Gram
    23/05/13 @ 11:02

    Alle tiltag, der kan forbedre supporten, tages imod med kyshånd. Her er dog et lille problem; nemlig i definitionen af “support”. Er der noget, jeg ikke kan finde eller finde ud af, henvender jeg mig til support. Opdager jeg, at systemet er gået ned, er det også support, jeg skal henvende mig til, men det hjælper jo ikke meget, når systemet går ned udenfor åbningstid, således som det er sket for mine sider som fx gruppeplan.dk 4 gange 2 timer de sidste 5 uger.
    I burde lave en @surftownteknik, som kun tager imod henvendelser vedr akutte driftsforstyrrelser (siden I nu ikke selv er i stand til at detektere dem).

  2. Nicolas Nezzo
    23/05/13 @ 19:56

    Hej Peter

    Jeg kan se, at min kollega Connie allerede har svaret på din sag hos os omkring det problem du har oplevet med ‘gruppeplan.dk’. Derfor vil jeg ikke gå ind i den konkrete sag her, på bloggen. 🙂

    Omkring dit forslag om en Twitter-profil til særlige tilfælde, så er det da klart noget vi vil overveje. Der er en del fordele og ulemper (som f.eks. hvad skelnet er mellem et teknisk spørgsmål og supportspørgmål) som først skal overvejes, inden en eventuel Twitter-profil lanceres.

    Som en sidste note, så holder vi selvfølgelig selv øje med fejl. Dette sker gennem flere overvågningssystemer, som alle kører 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. Systemerne er bakket op af teknikere, således at vi kan sikre en stabil drift.

    Endnu engang tak for dit feedback. 🙂

    De bedste hilsner:
    Nicolas Nezzo
    Customer Service Coordinator

  3. Peter Chr. Gram
    23/05/13 @ 21:37

    Hej Nicolas,

    Ja, vi har jo før diskuteret disse blackouts på webserveren.

    Du har også ret i, at det kan være vanskeligt at lave en skillelinje mellem, hvad der er ”support” og hvad der er ”alarm”.

    Men havde man nu haft en kommunikationskanal til ”vagthavende tekniker”, kunne man jo også give teknikeren en knap, hvormed han kunne afvise almindelige supportspørgsmål med et standardsvar som ”Vi har noteret os Deres supportmeddelelse, som vil blive behandlet snarest belejligt…”

    Selvfølgelig har I jeres egne meldesystemer, men som jeg efterhånden forhåbentlig har fået bevist, så dækker de ikke 100%. Loggen, som Connie sendte mig, og som jeg faktisk også selv har adgang til, viser med al ønsket tydelighed, at der faktisk er et problem, men ikke hvor problemet er.

    Men udover problemer med egentlig drift – som jeres alarmsystemer burde dække – kan der jo også være andre situationer, der kræver teknikerindblanding uden at man kalde det egentlig support. For 1½ år siden havde vi et SQL-injection angreb, som jeg først opdagede fredag eftermiddag, men ikke kunne få rettet op på førend hen ad mandagen, fordi jeg ikke kunne kontakte en vagthavende tekniker mellem fredag eftermiddag og mandag morgen. Det er simpelthen bare ikke godt nok.

    M.v.h.

    Peter Chr. Gram

    +45 4122 7689

    +298 598745

    Fra: Disqus [mailto:notifications@disqus.net]
    Sendt: 23. maj 2013 20:56
    Til: peterchrgram@gmail.com
    Emne: Re: New comment posted on Bedre support via sociale medier

    Disqus

    Settings

    Web Bug from https://juggler.services.disqus.com/event.gif?impression=72646c1c-c3da-11e2-a78a-00259034104e&type=notification.post.registered&event=email&behavior=open

    A new comment was posted on SurfBloggen

    _____

    Nicolas Nezzo

    Hej Peter

    Jeg kan se, at min kollega Connie allerede har svaret på din sag hos os omkring det problem du har oplevet med ‘ gruppeplan.dk’. Derfor vil jeg ikke gå ind i den konkrete sag her, på bloggen. 🙂
    Omkring dit forslag om en Twitter-profil til særlige tilfælde, så er det da klart noget vi vil overveje. Der er en del fordele og ulemper (som f.eks. hvad skelnet er mellem et teknisk spørgsmål og supportspørgmål) som først skal overvejes, inden en eventuel Twitter-profil lanceres.
    Som en sidste note, så holder vi selvfølgelig selv øje med fejl. Dette sker gennem flere overvågningssystemer, som alle kører 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. Systemerne er bakket op af teknikere, således at vi kan sikre en stabil drift.
    Endnu engang tak for dit feedback. 🙂

    De bedste hilsner:
    Nicolas Nezzo
    Customer Service Coordinator

    2:56 p.m., Thursday May 23

    Reply to Nicolas Nezzo

    Nicolas Nezzo’s comment is in reply to Peter Chr. Gram:

    Alle tiltag, der kan forbedre supporten, tages imod med kyshånd. Her er dog et lille problem; nemlig i definitionen af “support”. Er der noget, jeg … Read more

    _____

    You’re receiving this message because you’re signed up to receive notifications about replies to peterchrgram. You can unsubscribe from these emails, or reduce the rate at which we send them by adjusting your notification settings.

    Disqus

  4. disqus_kyPGd6CJnN
    27/05/13 @ 14:15

    Hej med jer.

    vores domæne er http://www.rasjac.com de sidste to dage har vores mail været ustabil og jeg har oplevet at vi aldrig har modtaget dem i indbakke.
    Er der noget galt med serverne.
    Hilsner
    Steffan Hassel-Jacobsson
    Rasmussen & Jacobsson Group

  5. Nicolas Nezzo
    13/06/13 @ 09:47

    Hej Steffan

    Umiddelbart skulle der ikke være nogle problemer med vores mailssytemer. Hvis du fortsat oplever problemet, så må du meget gerne oprette en sag på det – så tager supporten et kig på det. 🙂

    Du kan oprette sagen her:
    https://surftown.dk/support/create

    De bedste hilsner:
    Nicolas Nezzo
    Customer Service Coordinator

  6. hameac2034
    06/05/14 @ 03:15

    Air Jordan are loved by many individuals, not only because it truly is timeless, classic, unprecedented, but probably that Michael Jordan started the rookie season with a couple Jordan bang. Jordan is doing a great job transforming his collection of Jordan. It’s an excellent that never failed to set-up these sneakers.See if there are new changes to your life. Cats can become very stressed by changes such as a move, or an addition to the family, like another pet or a new baby. Encourage your cat to use the litter box, but often once things calm down, your cat’s behavior may improve.Nike Company consistently holds a principle: “we made great efforts in technological development for inferior goods certainly can’t give rise to people’s emotional input”. Knight said: nike kd 6 for sale “if disingenuous goods are placed on the market, people will realize early or late”.As is known to all, Nike Company’s marketing strategy is claimed to be businesses’ example.

    This can be very stressful all depending on the severity of the mistake you have made. It may have been something so bad they don’t even want to speak to you any more. They feel they are better off without you in their life, and this may be true.The company is headquartered in Charlotte, North Carolina and employed 26,375 employees (part time and full time). The company recorded revenues of $3,824.8 in the financial year (FY) ended January 2008, an increase of 3.Friday, November 23, 2012Julia Gillard claimed to her Slater Gordon partners in 1995 she had no idea the firm had provided a $150,000 mortgage for the purchase of a Melbourne house for her then boyfriend, who used stolen money for the deposit:Peter Gordon: you aware at any time that the balance of the funds to make up the capital was to be provided by contributory mortgage of which Jonathan Rothfield (a Slater Gordon partner) was trustee?

    “Ya en aquel entonces el golpe de Estado era un metodo tan desprestigiado que surgen otros mecanismos como los de las libertades democraticas y los certificados de buena conducta que otorga Washington”, apostillo el mandatario de la isla caribena.Tambien apunto que hace anos el mismo auguro, en una conversacion con su hermano y antecesor, Fidel Castro, que “el dia en air jordan 4 retro for sale que los intereses de Estados Unidos se vieran amenazados en este continente volverian los golpes de Estados, y han vuelto, pero disfrazados”.”Con el presidente venezolano, Hugo Cha

    Powstaly setki, jezeli nie tysiace roznych postaci, kazda w wielu wersjach kolorystycznych. Kazda ze wspomnianych figurek, moze wystepowac w roznych rozmiarach, ktore wyrazane sa w procentach, np. Oznacza to dosc pokaznych rozmiarow okaz, za ktory z pewnoscia musielibysmy slono zaplacic.52, which is about 11% below the current market price.Stay Tuned for Nike Gross Margin OutlookSome of the developments in the global markets have created uncertainty around Nike gross margin outlook and the company has acknowledged these risks.When you are running out of a particular product, do make it a point to say it in the face (but politely) that the product no longer available rather than hiding information from public. The biggest annoyance comes when your customers have to read everything about the product only before finding out https://www.zshopshoes.co.uk/air-jordan-7-retro-c-1_13/ that it is actually out of stock. Be clear and open about pricing, delivery, shipping and other vital information/details.

    This bellowing amount thereby denotes that the Hyderabad properties will experience a potential growth of nearly 50% during the current fiscal year. Banjara Hills, Tarnaka, Begumpet etc are considered to be the posh areas of the city where the capital prices for the plot range for the property in Hyderabad ranges from Rs 80,000-2 lakh per sq ft. The property prices in such areas are seen to be shooting up at the rapid pace.To get the file size down, we need to look for redundancies.Immediately, we notice that:”ask” appears two times”what” appears two times”your” appears two times”country” appears two times”can” appears two times”do” appears two times”for” appears two times”you” appears two timesIgnoring the difference between capital and lower-case letters, roughly half of the phrase is redundant.