På nuværende tidspunkt er ca. 77% af vores Linux-servere opgraderet til Litespeed, og vi forventer at være færdige med opgraderingen den 22. november.
Oprindeligt havde vi planlagt opgraderingen til at være afsluttet den 15. november, men undervejs stødte vi på et par udfordringer, der gav problemer for enkelte kunder – og i et specifikt tilfælde påvirkede en hel del kunder. Vi har derfor valgt at gå langsommere fremad med de resterende servere. Samtidig arbejder vi løbende på at optimere indstillingerne baseret på den konstruktive feedback vi har fået, og får, fra jer.
På nuværende tidspunkt er der følgende kendte fejl som vi arbejder på at løse:
- Error 500 – nogle kunder får sporadiske problemer, hvor de får en såkaldt Error 500.
- Pear – vi har fået enkelte henvendelser om at der kan opstå fejl i forbindelse med brug af Pear.
Fælles for ovenstående fejl, er at der ikke ser ud til at være en entydig årsag til fejlen, og dermed heller ikke én enkel løsning. Derfor er det vigtigt, at du tager kontakt til kundeservice, hvis du får disse fejl.
Hvis der er opstået andre problemer efter opgradering af din webserver, som ikke er løst, vil vi også meget gerne høre fra dig. Du kan få fat i kundeservice her: https://surftwon.dk/support/create
21/11/12 @ 07:37
Hvornår retter i de permissions, i kan vel ikke forvente at jeres brugere ved hvordan dette gøres??
– det er rigtig dårlig kundeservice
22/11/12 @ 14:35
Ikke ret meget der virker efter “ned”graderingen til Litespeed.. Troede seriøst at “Speed” havde noget med hastighed at gøre men ak nej.. Alt er blevet enormt langsomt efter dette er gjort..
22/11/12 @ 15:27
Andre der har Parallels H-Sphere
Error 404 fejl? Jeg får ingen svar fra kundesupport.
22/11/12 @ 15:30
Ringede til deres salgsafdeling og snakkede lidt højt.. Han sendte så en mail til deres support som så rettede den fejl der..
26/11/12 @ 21:30
Hej vi havde problemer med at nogle grafik-filer ikke blive vist (Error 404 fejl). Problemet opstod ifm LiteSpeed opgraderingen, og jeg fandt en måde at løse det på: (jeg brugte ftp)
1) slet filerne (gif / png / jpg) på webserveren.
2) upload dem igen til webserveren
Herefter bliv billed-filerne synlige igen.
28/11/12 @ 15:40
Hastighed? Det virker som om at alt er blevet langsommere – i hvert fald er der tilsyneladende blevet tilføjet en begrænsing på max 320 KBps (ved ikke om det er per site eller per download) i forbindelse med denne ændring.
Så er det nok slut med at hoste vores software her.
29/11/12 @ 15:48
Jeg synes også mine hjemmesider er blevet utroligt langsomme efter opgraderingen. Ligger på WS59 – måske i skulle sparke lidt til den? 🙂
29/11/12 @ 16:10
Hej Kim – det er selvfølgelig ikke meningen. Hvis du kontakter kundeservice, så kan de formentlig hjælpe dig med at finde årsagen og få det løst.
12/12/12 @ 22:34
Hej Bo…
Min hjemmeside er også blevet urolig langsom efter opgraderingen……Har ikke andre fejl en hastigheden..
17/12/12 @ 07:04
Efter opgraderingen til Litespeed havde vi problem med at vores ændringer til hjemmesiden var længe om at slå igennem – der gik nogle minutter. Websiden har altid været hurtig nok, men problemet var denne forsinkelse. Mistanken faldt på cache i Litespeed, og ganske vist, efter at vi slog Litespeed-cache fra, så virker siden perfekt.
Det gøres ved at redigere i filen .htaccess, tilføj disse linjer:
RewriteEngine On
RewriteRule (.*) – [E=Cache-Control:no-cache]
CacheDisablehttps://www.litespeedtech.com/support/wiki/doku.php?id=litespeed_wiki:litespeed:cache#disable_cache_for_certain_domain_when_private_cache_enabled_by_defaultmen problemet var de
16/05/13 @ 23:55
Jeg tilslutter mig kritikken, alt går langsom. Det tager en time for mig at tage backup af min Joomla 3.0 side. Og 10-15 sekunder at gemme en artikel. Pisseirriterende!