Ændret fakturering

Mange kunder har efterspurgt muligheden for at modtage en faktura 30 dage inden selve fornyelsen. Det giver mulighed for at advisere økonomiafdelingen eller bare sikre sig at fornyelsen sker uden problemer. Ydermere giver det også kunden mulighed for i god tid at vurdere om abonnementet ønskes forlænget eller ej.

Netop dette forhold omkring opsigelser har hosting-branchen modtaget en del kritik for gennem årene – da fleste udbydere sender nemlig fornyelsesfakturaen, når det er for sent at opsige. Dette er imidlertid ikke tilfældet hos Surftown efter vi ændrede vores forretningsbetingelser sidste år.

Så udover at have de bedste betingelser i branchen vil alle kunder fremover modtage deres fornyelsesfaktura i god tid, så fornyelsen forløber uden problemer – uanset om man ønsker at fortsætte eller ej. Bemærk at de andre fakturer, herunder domænefornyelser, fortsat udsendes som altid.

2 Comments

  1. Carsten T
    28/02/12 @ 17:38

    Betalingsdato.
    Normalt anser jeg det for den dag som modtager forventer at modtage sin betaling. Derfor undre det mig at Surftown er så ihærdige med at sende regninger ud 2½ måned før forfald. Sender flere remindere ud, og 14 dge før forfald en fysisk regning der får det til at lyde som om man har glemt at betale. De kalder der nok service. Normalt praksis er at der kan indbetales via indbetalingskort eller overførsel. Hos Surftown findes et indbetalingskort ikke og overførsel straffes med 50,00 ekstra. En overførsel eller indbetalingskort giver en netbankbruger mulighed for at lægge betalingen ind så den huskes til den aftalte dato.
    Surftow lægger op til en kortbetaling, men de kan jo ikke fremdateres. Men det er måske her hele årsagen til faktureringspolitikken skal findes. Hvis de kan få os til at betale  2½ for tidligt, er der jo penge i det, men ikke en pæn kundeetik.

    CarstenT

  2. Mlbjerseys2u
    29/03/12 @ 08:42